Traducció / Traducción / Translate

Kamakura (鎌倉)

Dia: 23.11.2014
Mod: entusiasmada
Música: tanco els ulls i puc sentir els platerets dels temples budistes 'clon-clon'

Aquesta entrada serà més fotogràfica que altre cosa (tot i que plovia...), ja que del trajecte poc me'n recordo. Però tampoc me'n recordava al dia següent de l'excursió...  Els japonesos tenen una manera de visitar els llocs, algo a lo "el hombre bala". No dic que tots siguin així, però el profe que ens va fer de guia aquell dia sí. ^_^

Tot i així vam poder veure molts jardins i temples. I també vam veure el mar. Si no hagués estat per la boira que hi havia haguessim pogut veure el mont Fuji (Fuji san) també, però no va poder ser. T-T

Aquest és el bitllet del Enoshima pass. Un bitllet que serveix per tots els busos-ferrocarrils dins la ruta marcada i que serveix per no deixar-se un pastón en viatges de temple en temple. Es solen comprar a les estacions de tren pròximes a Kamakura, o així ho vam fer nosaltres. Concretament a la de Ôfuna. I des d'allà vam anar de parada en parada, per estacions de tren-ferrocarril-bus... no sabria descriure-les... Puc dir que algo tradicionals sí que ho eren. Us deixo una petita mostra...

Les següents fotos són de diferents jardins i temples que vam anar veient de camí.

Quan vam arribar al temple on està el Buda gegant (Daibutsu), l'estatua et fa sentir petit.

I el mar de Kamakura....

El dinar el vam fer a un restaurant especialitzat en Okonomiyaki i Monjayaki. Amb el cole vam provar les okonomiyaki (una especie com de truites de verdures o peix o carn o tot barrejat... a gust del consumidor, fetes a la planxa). I quan hi vam tornar amb la Judit -sí, vaig saber-lo trobar ^_^  -  doncs vam provar també el monjayaki i només puc dir que estava boníssim!!! El monjayaki és... és difícil d'explicar, però perquè us en feu una idea, és un estil de massa de sopa espesa amb verdures, peix, carn... igual que les okonomiyakis, però que no acaben sent consistents del tot.... queda com si fos formatge fos... Explicat així sona "puaj" però puc dir que si les proveu, segur que us agraden ^_^

Link al google maps per si voleu trobar el restaurant ^_^

〒248-0016 Kanagawa Prefecture, Kamakura, Hase, 3 Chome 12−17 つたやビル 1F

El tracte al restaurant és genial. Molt amables, servicials (com a tot arreu). I si no et saps fer el menjar, te'l fan ells. Perquè lo guai de l'okonomiyaki i el monjayaki és que ho prepares i ho fas tu! ^_^ Realment és molt divertit, tan si ho fas com si ho veus fer.

foto by Paolo. Grazie!!

Deixo també el link d'unes receptes d'okonomiyaki, per a qui s'atreveixi.  ^_^

I després de dinar i amb la panxa ben plena, vam acabar de recórrer kamakura i els seus jardins i temples.

I finalment, des de l'estació de Kamakura, fent via pel carrer de botiguetes (Shopping street), vam arribar al Tsurugaoka Hachimangu. Només tinc una foto decent, perquè començava a enfosquir i surten totes mogudes. Vam presenciar-hi una boda!! ^_^

Espero que us hagi agradat!

^_^

Mata ne!
またね!

P.D: Deixo un link d'una ruta completa per Kamakura i els seus temples, per si a algú li pogués interessar.

1. Genial!! Quina "morrinya" de Japó que m'ha entrant veient les fotos... gràcies :)

1. Gràcies a tu pel comment! ^_^
      I si t'ha entrat morrinya, doncs ja em donc per satisfeta. Jijiji

...En aquest breu espai us vull "veure" parlar...