Traducció / Traducción / Translate

dimarts, 14 de gener del 2014

Posant-me les piles

Mod: en marxa, go, go!
Música: l'himne de l'al·leluia (molt escaient en aquesta entrada... xDD)


Hola a tots els que, en algun moment, heu passat per aquest racó a llegir les cròniques que, de tant en tant, vaig anar escrivint mentre estava vivint a Japó. Com tots sabeu, i sinó ara ja sí, des de l'abril del 2013 vaig tornar a casa, però no he tingut "temps", "motivació"...  No vull posar les típiques excuses, perquè no deixerien de ser això, excuses. No vaig portar el blog al dia i és el que vull "arreglar". Per això, i després de diversa gent demanant que l'actualitzés i, tenint algunes entrades a mitjes, doncs ja ha arribat el moment. 
I he triat avui, perquè just fa un any de l'última entrada.

He pensat en continuar escrivint tot el que vaig anar fent i veient, tot i que un any després...o més. Però, más vale tarde que nunca. 

En fi, després de molt enrotllar-me per no dir res, la següent entrada, la visita d'uns catalans, parella de recent casats en la seva lluna de mel, i amics d'una servidora. 


Espero que us agradi i espero els vostres comentaris!

P.d: estic oberta a suggeriments. Si algú vol que parli d'algun lloc en concret, feu-m'ho saber ^_^


またね!!

2 comentaris:

...En aquest breu espai us vull "veure" parlar...